شبي بي فــــــــــروغ


زودرفتـــــــــی گلم

بــــــــــه یادتو



شب بود ، شبی که تصویری سیاهتر از گذشته ها داشت



شبی که مهتابش در پشت ابرهای سیاه به خواب رفته بود.



شبی که گهگاهی ستاره های نادری در آسمان سیاه و ابری می درخشیدند .



ستاره هایی که نوری نداشتند…



شب سوت و کور شده بود ، بدون مهتاب ، بدون ستاره!



ابرها به آرامی از کنار ماه می گذشتند…


وقتی ابرهای سیاه بر روی ماه می نشستند احساس تنهایی و سیاهی در من بیشتر می شد…



شب نمی گذشت ، بی پایان بود


…کاش هر چه زودتر این شب بی پایان ، پایان داشت. سکوتی سرد در تنهایی و درد در قلب آسمان دلم


احساس می شد…



سیاهی شب…تنهایی مرد همیشه تنها !



ستاره ها درد مرا نمی فهمند ، مهتاب خاموش مانده است


، چون ابرهای سیاه روی آن را پوشانده اند…



تنها امیدم به مهتاب بود اما…



حالا به چه کسی بگویم درد دلم را در این شب غریبه!…



ستاره ها هر کدام در آسمان برای یک دل هستندو برای هزار چشم چشمک می زنند …



من دلم می خواهد درد دلم را برای کسی بگویم که یک دل و یکرنگ باشد اما!..



پس همان بهتر که درد دلم درونم بماند و تبدیل به بغض شود و در آخر سر بغضم تبدیل به همان گریه



شبانه شود…همان بهتر…



نظرات شما عزیزان:

جنيفر
ساعت21:23---2 دی 1391
خدایا کفر نمی‌گویم، پریشانم، چه می‌خواهی‌ تو از جانم؟! مرا بی ‌آنکه خود خواهم اسیر زندگی ‌کردی. خداوندا! اگر روزی ‌ز عرش خود به زیر آیی لباس فقر پوشی غرورت را برای ‌تکه نانی ‌به زیر پای‌ نامردان بیاندازی‌ و شب آهسته و خسته تهی‌ دست و زبان بسته به سوی ‌خانه باز آیی زمین و آسمان را کفر می‌گویی نمی‌گویی؟! خداوندا! اگر در روز گرما خیز تابستان تنت بر سایه‌ی ‌دیوار بگشایی لبت بر کاسه‌ی‌ مسی‌ قیر اندود بگذاری و قدری آن طرف‌تر عمارت‌های ‌مرمرین بینی‌ و اعصابت برای‌ سکه‌ای‌ این‌سو و آن‌سو در روان باشد زمین و آسمان را کفر می‌گویی نمی‌گویی؟! خدا

farzane
ساعت13:58---2 دی 1391
خسته ام

درست مانند سربازی روی برجک

مانند مترسکی روی علف های هرز

خسته ام

از خنده های روتین

از جواب های تکراری

خسته ام از نگاه های معنی دار...

خسته ام از تیک زدن های پیرمرد بازاری به دخترها

خسته ام از نوشتن...


farzane
ساعت12:28---23 آذر 1391
زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست امتحان ریشه هاست،

ریشه هم هرگز اسیر باد نیست،

زندگی چون پیچک است انتهایش میرسد پیش خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:15 توسط rahaa| |


Power By: LoxBlog.Com